Naslov (hrvatski) | Edukacijska psihologija |
Autor | Svjetlana Kolić-Vehovec |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet (Odsjek za psihologiju) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija |
Sažetak (hrvatski) | Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 167 |
ISBN | 953-6104-21-0 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:083969 |
Datum objave tiskanog izdanja | 1999 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Filozofski fakultet |
Mjesto izdavanja | Rijeka |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-06-20 11:29:44 |