master's thesis
Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. urn:nbn:hr:186:035775

Udovičić, Dora
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Cultural Studies

Cite this document

Udovičić, D. (2024). Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775

Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775

Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775

Udovičić, D. (2024). 'Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775

Udovičić D. Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775

D. Udovičić, "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775