Udovičić, D. (2024). Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, D. (2024). 'Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić D. Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
D. Udovičić, "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775