Udovičić, D. (2024). Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, D. (2024). 'Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić D. Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
D. Udovičić, "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775