master's thesis
Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939