Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939