prikaz prve stranice dokumenta Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2022. urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Tabak, L. (2022). Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, L. (2022). 'Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak L. Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 October 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

L. Tabak, "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053