prikaz prve stranice dokumenta Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Tabak, L. (2022). Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, L. (2022). 'Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 04.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak L. Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 04.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

L. Tabak, "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053