Gale, B. (2024). Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571
Gale, Barbara. "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571
Gale, Barbara. "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571
Gale, B. (2024). 'Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571
Gale B. Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571
B. Gale, "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571