diplomski rad
Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:131:979571

Gale, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Gale, B. (2024). Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571

Gale, Barbara. "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571

Gale, Barbara. "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571

Gale, B. (2024). 'Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571

Gale B. Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571

B. Gale, "Socijalni marketing – percepcija i primjena na primjeru tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:979571