Scientific paper - Original scientific paper
Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole
Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 189-221. https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.3


Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Kuterovac Jagodić, G. (2020). Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole. Revija za sociologiju, 50. (2), 189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3

Kuterovac Jagodić, Gordana. "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole." Revija za sociologiju, vol. 50, no. 2, 2020, pp. 189-221. https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.3

Kuterovac Jagodić, Gordana. "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole." Revija za sociologiju 50, no. 2 (2020): 189-221. https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.3

Kuterovac Jagodić, G. (2020) 'Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole', Revija za sociologiju, 50(2), pp. 189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3

Kuterovac Jagodić G. Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole. Revija za sociologiju [Internet]. 2020 [cited 2024 December 26];50(2):189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3

G. Kuterovac Jagodić, "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole", Revija za sociologiju, vol. 50, no. 2, pp. 189-221, 2020. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:794830. [Accessed: 26 December 2024]