Kuterovac Jagodić, G. (2020). Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole. Revija za sociologiju, 50. (2), 189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3
Kuterovac Jagodić, Gordana. "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole." Revija za sociologiju, vol. 50, br. 2, 2020, str. 189-221. https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.3
Kuterovac Jagodić, Gordana. "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole." Revija za sociologiju 50, br. 2 (2020): 189-221. https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.3
Kuterovac Jagodić, G. (2020) 'Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole', Revija za sociologiju, 50(2), str. 189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3
Kuterovac Jagodić G. Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole. Revija za sociologiju [Internet]. 2020. [pristupljeno 26.12.2024.];50(2):189-221. doi: 10.5613/rzs.50.2.3
G. Kuterovac Jagodić, "Doprinosi li dnevno vrijeme korištenja medija predviđanju obrazovnih aspiracija učenika na završetku osnovne škole", Revija za sociologiju, vol. 50, br. 2, str. 189-221, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:794830. [Citirano: 26.12.2024.]