Posavec, V. (2019). Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, Valentina. "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, Valentina. "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, V. (2019). 'Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec V. Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
V. Posavec, "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147