Posavec, V. (2019). Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, Valentina. "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, Valentina. "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec, V. (2019). 'Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
Posavec V. Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147
V. Posavec, "Odnos uključenosti u učenje matematike s metakognicijom, subjektivnom vrijednosti i samoefikasnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:051147