Sivić Cug, N. (2022). Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, Nina. "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, Nina. "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, N. (2022). 'Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug N. Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
N. Sivić Cug, "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397