Sivić Cug, N. (2022). Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, Nina. "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, Nina. "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug, N. (2022). 'Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
Sivić Cug N. Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397
N. Sivić Cug, "Samoprezentacija korisnika Instagrama na temelju ekonomskog, kulturnog i socijalnog kapitala", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:622397