Ipša, A. (2022). Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, A. (2022). 'Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša A. Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
A. Ipša, "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674