Ipša, A. (2022). Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, Anja. "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša, A. (2022). 'Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
Ipša A. Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674
A. Ipša, "Stavovi učitelja prema inkluziji učenika s poremećajima iz autističnog spektra u redovite osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:906674