master's thesis
Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, Sara
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Horvat, S. (2022). Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, S. (2022). 'Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 27 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat S. Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 April 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

S. Horvat, "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481