Horvat, S. (2022). Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481
Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481
Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481
Horvat, S. (2022). 'Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481
Horvat S. Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481
S. Horvat, "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481