prikaz prve stranice dokumenta Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2012. urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization

Cite this document

Božić, I. (2012). Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, I. (2012). 'Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić I. Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

I. Božić, "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578