prikaz prve stranice dokumenta Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2012. urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Božić, I. (2012). Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić, I. (2012). 'Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

Božić I. Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578

I. Božić, "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578