prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2015. urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, Ivica
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization

Cite this document

Punčec, I. (2015). Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, I. (2015). 'Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec I. Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2015 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

I. Punčec, "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714