Punčec, I. (2015). Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, I. (2015). 'Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec I. Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
I. Punčec, "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714