Živičnjak, M. (2014). Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, M. (2014). 'Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 25 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak M. Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2025 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
M. Živičnjak, "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915