prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Živičnjak, M. (2014). Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, M. (2014). 'Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak M. Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

M. Živičnjak, "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915