Kožić, I. (2019). Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, I. (2019). 'Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić I. Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
I. Kožić, "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375