Kožić, I. (2019). Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, Ivana. "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić, I. (2019). 'Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
Kožić I. Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375
I. Kožić, "Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:312375