Mikulić, M. (2022). Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, Marija. "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, Marija. "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, M. (2022). 'Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić M. Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
M. Mikulić, "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369