Mikulić, M. (2022). Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, Marija. "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, Marija. "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić, M. (2022). 'Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
Mikulić M. Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369
M. Mikulić, "Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:620369