Pazaver, L. (2021). Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, Lucija. "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, Lucija. "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, L. (2021). 'Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver L. Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2021 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
L. Pazaver, "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254