Pazaver, L. (2021). Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, Lucija. "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, Lucija. "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver, L. (2021). 'Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
Pazaver L. Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254
L. Pazaver, "Uloga aktivnog slušanja u procesu pedagoškog savjetovanja roditelja u vrtiću", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:655254