prikaz prve stranice dokumenta Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. urn:nbn:hr:141:461986

Manojlović, Dejana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Institutional repository: FOOZOS Repository

Cite this document

Manojlović, D. (2021). Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986

Manojlović, Dejana. "Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986

Manojlović, Dejana. "Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986

Manojlović, D. (2021). 'Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986

Manojlović D. Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986

D. Manojlović, "Razlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:461986