prikaz prve stranice dokumenta Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. urn:nbn:hr:141:423712

Petrović, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Institutional repository: FOOZOS Repository

Cite this document

Petrović, M. (2022). Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712

Petrović, Marija. "Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712

Petrović, Marija. "Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712

Petrović, M. (2022). 'Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712

Petrović M. Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2022 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712

M. Petrović, "Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:423712