Hornung, N. (2024). Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, N. (2024). 'Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung N. Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2024 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
N. Hornung, "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436