Hornung, N. (2024). Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, Nikolina. "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung, N. (2024). 'Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
Hornung N. Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436
N. Hornung, "Utjecaj šablonskog pristupa likovnim aktivnostima na dječje likovno stvaralaštvo", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:385436