Žunec, V. (2020). Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, Viktorija. "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, Viktorija. "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, V. (2020). 'Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec V. Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
V. Žunec, "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864