Žunec, V. (2020). Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, Viktorija. "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, Viktorija. "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec, V. (2020). 'Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
Žunec V. Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864
V. Žunec, "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:520864