Sekulić, L. (2020). De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, Lada. "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, Lada. "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, L. (2020). 'De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić L. De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2020 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
L. Sekulić, "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428