Sekulić, L. (2020). De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, Lada. "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, Lada. "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić, L. (2020). 'De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
Sekulić L. De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428
L. Sekulić, "De-teritorijalizacija moći - novi mediji i digitalna tržišna komunikacija na primjeru start up-a Zizoo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:807428