Čuturić, P. (2021). Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, P. (2021). 'Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić P. Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2021 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
P. Čuturić, "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929