Čuturić, P. (2021). Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić, P. (2021). 'Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
Čuturić P. Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929
P. Čuturić, "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929