prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Institutional repository: FPSZG repository

Cite this document

Poljanec, D. (2022). Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, D. (2022). 'Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec D. Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2022 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

D. Poljanec, "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481