Poljanec, D. (2022). Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481
Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481
Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481
Poljanec, D. (2022). 'Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481
Poljanec D. Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2022 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481
D. Poljanec, "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481