prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Poljanec, D. (2022). Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, D. (2022). 'Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec D. Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 22.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

D. Poljanec, "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.