Ivanišević, K. (2022). Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, Karla. "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, Karla. "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, K. (2022). 'Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević K. Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2022 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
K. Ivanišević, "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973