Ivanišević, K. (2022). Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, Karla. "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, Karla. "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević, K. (2022). 'Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
Ivanišević K. Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973
K. Ivanišević, "Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championship u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:025973