prikaz prve stranice dokumenta Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas
No public access
master's thesis
Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Institutional repository: FPSZG repository

Cite this document

Pehar, F. (2016). Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, F. (2016). 'Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar F. Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

F. Pehar, "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095