Pehar, F. (2016). Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095
Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095
Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095
Pehar, F. (2016). 'Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095
Pehar F. Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095
F. Pehar, "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095