prikaz prve stranice dokumenta Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas
Rad nije dostupan
diplomski rad
Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Pehar, F. (2016). Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, Franjo. "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar, F. (2016). 'Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

Pehar F. Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095

F. Pehar, "Osoba kao brand u američkoj glazbenoj industriji od 1980-ih do danas", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:979095