Burazin, L. (2024). Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361
Burazin, Lara. "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361
Burazin, Lara. "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361
Burazin, L. (2024). 'Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361
Burazin L. Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361
L. Burazin, "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361