diplomski rad
Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. urn:nbn:hr:114:239361

Burazin, Lara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Burazin, L. (2024). Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

Burazin, Lara. "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

Burazin, Lara. "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

Burazin, L. (2024). 'Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

Burazin L. Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 22.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

L. Burazin, "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:239361

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.