Huljev, A. (2017). Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, A. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev A. Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
A. Huljev, "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232